Ένα Καράβι Για Τη Γάζα | ShipToGaza.gr

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

να ζεις, ν'αγαπας και να μαθαινεις

Μερικές φορές με παίρνει απο κατω...Ειμαι 16 χρονών και έχω τοσα πολλα στο μυαλό μου...Τόσα πραγματα που με κανουν να ανησυχω.Και να ξεχνάω ταυτοχρονα.Ξεχναω οτι είμαι μόλις 16 χρονών.Λυπηρο έτσι?
Ξεχναω πως ειμαι νέα,σκεφτομαι,γευομαι και απολαμβανω τη ζωή.
Κρίνω,θυμώνω,φοβάμαι,προσπαθω...ΖΩ!
Ξεχνάω πως έχω όνειρα δεν αισθανομαι τον κινδυνο!Τον περιφρονω...Ονειρευομαι με μάτια ολανοιχτα που λαχταρουν το αυριο...ΖΩ!
Ξεχναω πως αγαπάω,πως ερωτευομαι
Διψαω για μαθηση...Οχι την τυποποιημενη οχι αυτη δεν τη θέλω.Μου την έχουν επιβαλει και την βαριέμαι...
Κυνηγαω τα ονειρα μου.ΘΑ τα κανω πραγματικοτητα ολα ενα ενα(αφησε με να ονειρευτω ειμαι μολις 16 χρονων!)ΖΩ ΓΑΜΩΤΟ!
ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ!
Ας ζησουμε την καθε μέρα σαν να είναι η τελευταία μόνο ετσι θα ζήσουμε πραγματικά...








ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΙΑΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ...
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΤΩΡΑ.ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΒΡΕΙΣ ΕΚΕΙ

Λεό Μπουσκάλια.

2 σχόλια:

  1. Με τρελαίνεις.Είναι και πολύ περασμένη η ώρα. Πάντως νάσε καλά που σε βρήκα τελευταία και θα είσαι η τελευταία καληνύχτα και είναι τόσο όμορφη.
    Δεν μου πάει όμως να σου πω καληνύχτα,προτιμώ να σ΄αποχαιρετίσω λέγοντας σου ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και οπως ειχε πει και ο γκαντυ: "αν ο ανθρωπος εξοικιωνοταν με το θανατο και ειχε κατανοησει την υπαρξη του, ο κοσμος μας θα ηταν πολυ καλυτερος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και αυτοι ειπαν...